fredag 17. april 2015

Oppdrag 17: En nyhetsartikkel eller blogg som har gitt inntrykk på meg

Dette oppdraget kommer litt sent, fordi jeg var syk da vi hadde det. Oppdraget er at jeg skal skrive om en blogg eller en nyhetsartikkel som har gitt inntrykk på meg, og jeg har valgt bloggen til Anna Rasmussen (www.mammatilmichelle.blogg.no).


Mammatilmichelle - En av Norges største bloggere...
link til bildet

Anna Rasmussen fant ut som 14-åring at hun var gravid og tenkte hun kunne lage en blogg. Hun gikk i 9.klasse og var egentlig ikke klar for å få et barn i og med at hun ikke var ferdig med utdanninga, hadde ikke jobb eller penger og hun var selv et barn. Hun valgte og beholde barnet i og med at foreldre og familie støttet henne og var villig til å hjelpe. Nå er hun 18 år og er på barn nummer to. Selv om hun enda ikke har en jobb er på en måte bloggen jobben hennes. Hun ligger på 2.plass på blogg.no og tjener en viss sum penger og får mange sponsa produkter.



Grunnen til at denne bloggen gir inntrykk på meg er fordi hun har klart å være så sterk gjennom de siste årene. Hun takler alle de stygge kommentarene og motgangen hun får, hun går fortsatt på skolen og hun klarer å ta vare på to barn. I en alder av 14 år syntes jeg det er veldig tøft å klare å få et barn og ikke falle sammen. Selvfølgelig har hun vert gjennom mange tøffe tider der hun ikke har hatt det så bra, men hun klarer alltid komme seg tilbake til normalen igjen. Dette inspirerer meg!

Har du vært innom bloggen hennes noen gang, i så fall - Hva syntes du?
 
Har du en blogger som inspirerer deg eller har gitt inntrykk på deg? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar